Casa de bonecas / Henrik Ibsen
by Ibsen, Henrik [Author]; Valado Fernández, Liliana [Translator]; Dählgren, Marta [Translator]; Valado Fernández, Liliana [Author of introduction]; Instituto Galego das Artes Escénicas e Musicais.
Type: BookSeries: Biblioteca dramática galega (Xerais-IGAEM) ;6.Publisher: Vigo :Edicións Xerais de Galicia ,2007 Edition: 1º.Description: 131 p. ;21cm.ISBN: 9788497825726.Subject(s): Literatura Galega | TeatroItem type | Current location | Call number | Copy number | Status | Notes | Date due | Barcode | Item data |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES Perdouro Sala préstamo | 82-TG IBS cas | 1 | Available | TEATRO EN GALEGO | LED029000010698 |
|
|
Prestable | IES Perdouro Sala préstamo | 82-TG IBS cas | 1 | Available | TEATRO EN GALEGO | LED029000010699 |
|
Tradución de: Et dukkehjem
Sección: Teatro en galego
En Casa de bonecas, a súa obra máis emblemática, Ibsen aborda a situación social da muller procurando describir a personalidade desde unha perspectiva psicolóxica. A obra conta a historia de Nora Helme, unha muller felizmente casada cun avogado co que ten tres fillos. Ela descobre como o seu idílico universo familiar se derruba se non adopta medidas e se non afonda na súa independencia persoal e na súa propia capacidade para gobernar a súa vida e a súa existencia persoal. Casa de bonecas foi unha revolución para a sociedade do seu tempo e o personaxe Nora configurouse como un exemplo a seguir.
En Casa de bonecas, a súa obra máis emblemática, Ibsen aborda a situación social da muller procurando describir a personalidade desde unha perspectiva psicolóxica. A obra conta a historia de Nora Helme, unha muller felizmente casada cun avogado co que ten tres fillos. Ela descobre como o seu idílico universo familiar se derruba se non adopta medidas e se non afonda na súa independencia persoal e na súa propia capacidade para gobernar a súa vida e a súa existencia persoal. Casa de bonecas foi unha revolución para a sociedade do seu tempo e o personaxe Nora configurouse como un exemplo a seguir.
1º-2º BAC